środa, 19 sierpnia 2015

» 1. || pierwsze wrażenie? najważniejsze!

PROVE THEM, czyli pokaż światu na co Cię stać, udowodnij, że każde marzenie można spełnić, wystarczy tylko mocno wierzyć i jeszcze mocniej chcieć.
Mam na imię Angelika, jestem studentką dietetyki. Chcę dzielić się z wami nowinkami z 'fit' świata, dyskutować o ćwiczeniach, kaloriach, dietach, suplementach, o modzie (czasem nie tylko o tej sportowej), czy kosmetykach. 
Blogowanie to nie sposób na zabicie czasu, to nie zwykłe hobby. To coś więcej. Blogowanie potrafi zawładnąć życiem i stać się jego nierozłączną częścią. W przeszłości prowadziłam wiele blogów o przeróżnej tematyce, począwszy od siatkówki, przez piłkę ręczną, kończąc na hollywoodzkim życiu aktorów/aktorek. Prowadzenie każdego z nich sprawiało mi ogromna przyjemność i prawdziwa satysfakcję i wiem ze w tym przypadku inaczej nie będzie. Pora zacząć nowa przygodę.
 Mam nadzieje, że będziecie ze mną! 


1 komentarz: